Wally, Roos, Dewi en Isabel op reis

3. Dagje naar 's werelds mooiste dierentuin

Gedicht van Dewi

Ik slaap met drie dekens om mij heen
Ik geef ze een knuf.fel een voor een
Mijn knuffel geef ik een zoen
En nu is slapen nog het enige wat ik moet doen

Dewi


Het regent dat het giet, en het gaat al een tijdje door hier in Ciputat, bij Jakarta. De plek van de grote moslimuniversiteit. Het was een lange dag. Vroeg op om het vliegtuig te halen naar Jakarta.
Gisteren zijn we naar de Singapore Zoo geweest, die zichzelf afficheert als de mooiste dierentuin van de wereld. We gaan er met de taxi naartoe, we zijn met zijn vieren en dat drukt de prijs per persoon. Dan kan je met alle geweld met het openbaar vervoer willen maar, dit is goedkoper en veeeel makkelijker.We hebben nog nooit zulke betrouwbare taxi-chauffeurs gehad, en eentje sprak zelfs Nederlands. Geleerd in een Chinees restaurant in Haamstede, zo'n 30 jaar geleden.
De dierentuin is in totaal SG 36,-= Euro 18 inclusief onbeperkt opstappen op de zoo-trein. Ik ben te moe om verder te schrijven. De kinderen hadden in elk geval een geweldige dag. De zon begon te schijnen en het werd 32 graden.
We waren vergeten hoe heet de tropen kunnen zijn. Af en toe was het echt niet te harden.
Een ritje met de olifant hebben we kunnen we afwimpelen. Immers nog genoeg working
Elefants onderweg.

Reacties

Reacties

Merlijn

Lieve allemaal,
Wat hebben jullie het daar lekker!!!
Ik hoop dat jullie nog veel plezier krijgen,
Maar jullie vakantie is nog lang niet afgelopen,
Ik mis jullie wel hoor,

Groetjes merlijn

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!