Wally, Roos, Dewi en Isabel op reis

Kids Diary: Liedje geleerd van Dadang

Kinderliedje:

Satu Satu

Satu, satu, aku sayang ibu

Dua, dua, aku sayang bapak

Tiga, tiga, sayang adik kakak

Satu, dua, tiga, sayang semuanya

Vertaling:

1, 1, ik hou van mijn moeder

2, 2, ik hou van mijn vader

3, 3, ik hou van mijn broertje, zusje

1, 2, 3, ik hou van iedereen

Mara Kopp uit Nederland

Wat een leuk liedje!
Waarmee hebben jullie dat geleerd.
En waar zitten jullie nu?
XXX-jes Mara

lies vlootman-huson

Hallo lieve reizigers, wat een prachtige verhalen en gedichten! Fantastisch om te lezen en de plaatsen (digitaal) weer te bezoeken, ja ik ben er dan weer, zo goed is het weergegeven! Nog heel veel genieten en avonturen, pas ook goed op! groetjes en tot later, Lies

Lies V.-Huson

Niet helemaal zeker of m'n vorige bericht is doorgekomen? In elk geval dank voor mooie verhalen, mooie foto's en
gedichten en ik wens jullie nog heel veel genieten en avonturen gewenst, maar PAS GOED OP. Groetjes, Lies

lars

haaloo isabel

hoe gaat het
(dit zijn de nieuwe woordjes die we hebben
geleerd:)

reus en jas en riem en bijl

dag van lars

Anita

na lars zijn eigen bericht nog even een berichtje van de rest. wat een mooie foto's. We zullen de foto van Isabel op de rug van de gids uitprinten en meenemen op school dan kan iedereen een beetje meeleven.
Lars vond het ook heel leuk te lezen dat Isabel ook van koalabeertjes en kangaroos houdt , dat zijn ook lars'lievelingsdieren.
Gisteren hebben we sint maarten gelopen, het was gezellig samen met Sieb en zijn broer en vriendje Daan, bij jullie huis was het donker anders hadden we even aangebeld.
we hebben heeel veel snoep opgehaald, we bewaren wel wat voor als jullie terug zijn.

nog heel veel plezier, we reizen met jullie mee!

groetjes
Anita, Harald, Sjoerd,Thijs en lars

julie geers

satu dua tiga,sayang dewi!!!
hahahahaaaaaaaai
ik mis je echt heel erg!
en sinterklaas is in Nederland
en we hebben vrijdagg onze rapporten gehad
krijg jij ook een rapport van je moeder?
jij werkt ook.
kus van julie