Wally, Roos, Dewi en Isabel op reis

Kids Diary: Snorkelen bij de Blue Lagoon Beach

Kids Diary: Snorkelen bij de Blue Lagoon beach

Foto's: zie familie

Geschreven door Dewi:

Wij zijn drie keer naar de Blue Lagoon Beach geweest. Elke keer gingen we snorkelen. Dit was heel leuk. En we zagen heel veel visjes. Soms waren de vissen dichtbij de kust, soms moest je wat verder gaan om meer vissen te zien.

Papa en ik gingen de laatste keer heel ver snorkelen. We kwamen vlak bij de bootjes. Papa en ik gingen de vissen brood geven. Toen kwamen ze op het brood af. Volgens papa vallen ze op Aruba aan en worden ze agressief. Maar hier niet. Papa heeft ook gezegd dat ik niet het koraal moet aanraken. Omdat dat brand net als brandnetels. En hij heeft mij ook koraal laten zien. Dit was hertshoornkoraal en brandkoraal. We zagen ook bijzonder koraal, aan de zijkant leek het blauw lichtgevend. Er was ook een hele mooie vis met een tuitmondje en een lange vin en zijn kleur was helderder dan van de andere vissen.

Gedicteerd door Isabel:

Ik en papa hadden heel ver gesnorkeld. Ik had geen snorkel maar wel een zwembrilletje. We zagen heel veel visjes, iets van 2 miljoen. Wij zagen ook de papagaaivis. Hij is kan in kleuren veranderen, in rood, blauw en grijs en paars en groen.

Ik ging ook liggen op mama´s rug, want ik kon niet staan in het water.

Reacties

Reacties

Lies Vlootman

alle verhalen zijn leuk! en goed weergegeven. ik herken alle plaatsen en ik ben benieuwd of ik ooit nog "terug ga" (zo noemen wij die er geboren zijn) voorlopig geniet ik van jullie verhalen, Koppies, geweldig!!
nog veel plezier, waar dan ook.
groetjes van Lies

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!