Wally, Roos, Dewi en Isabel op reis

Kids Diary: Sinterklaas op Bali (Benoa Harbour)

Kids Diary: Sinterklaas op Bali

Foto's: zie cultuur

Geschreven door Dewi:

Het is wat raar, maar wel waar. We zijn naar de Sinterklaas verwelkoming geweest. Het was heel leuk. Achter het restaurant was een haven en daar kwam de Sint aan. Er was een podiumpje met de stoel voor Sinterklaas. Voor het podium lagen kleden om op te zitten.

Een piet had het grote boek verstopt en wist niet meer waar die lag. Weet je waarom die piet het boek had verstopt? Omdat hij vond dat de kinderen te verwent waren door hun ouders. Maar niemand was het met hem eens. De piet in opleiding vond het boek. Hij moest alleen nog één opdracht doen voordat hij een veer kreeg. Dat was zingen met 3 kinderen. Aan het einde kon je iets geven aan de Sint of op de foto of gewoon iets tegen de Sint zeggen.

Conny

hallo lieverds,
wat leuk zeg dat jullie dansen leren, of in ieder geval proberen! gisteren voor het eerst oma gezien en bij haar gegeten , o, o, wat kan ze toch lekker koken, de kids hebben er weer van gesmuld! met sint neemt ze ook weer lekker indisch mee, wat boffen wij toch. Vandaag is het hier echt typisch december weer! koud, nat, grijs. Sint zal het niet echt lekker hebben op zijn ppaard op deze glibberige dakken. Wat leuk dat hij ook nog even op Bali kon zijn.....!!!! waarschijnlijk ging hij even met een supersnelle draagvleugelboot.... oma heeft het erg warm gehad daar, maar jullie schijnt het niet te deren, wat goed zeg! en nu maar niet meer ziek worden he? ik ga maar eens even erwtensoep maken.... en jullie weer lekker aan de gebakken visjes. Wal , ik heb een lekker verhaal gehoord van oma...
verder was ze niet zo te spreken over het eten daar, vreemd hoor.. waar zou dat aan liggen? nou lieverdjes, ik hoorde dat jullie goed op schema liggen met het schoolwerk, goed hoor, en jullie typen ook al zo goed, bijna zonder fouten! knap hoor! Rudolf heeft morgen een spreekbeurt , over de Chinese muur, erg leuk! en Mara heeft afgelopen vrijdag 2 gedichten voorgedragen op een Candlelight avond bij haar op school. Wat een talent zit er onder die puberkids. Ik ben jaloers dat ik in dez etijd niet op zo'n middelbare school zit..... dikke smakkerd van mij, Conny