Wally, Roos, Dewi en Isabel op reis

Kids Diary: Dolfijnen kijken

Geschreven door Dewi:

Ik werd 5 uur 's morgens gewekt door ons mobieltje. Wel erg vroeg. Maar je moet wel vroeg op om dolfijnen te zien. Toen we wakker waren, hoorde ik al good morning. We kleden ons snel aan. Tanden poetsen, plassen en handen en gezicht wassen. De kapitein van de prauw zat te wachten. We kregen een klein ontbijtje mee. Het duurde lang voor dat we dolfijnen zagen. Want je moet eerst een heel stuk van het strand varen. Maar toen zagen we ze. Deze waren bang. Er waren ook een paar bij die heel hoog gingen springen. Dat was mooi om te zien. Het leek wel een plaatje in een boek van dolfijnen. We gingen een stukje terug, om ons ontbijtje op te eten. En dan terug naar het hotel. Toen we terug gingen zagen we weer dolfijnen. Deze waren niet echt bang. Ze kwamen heel dichtbij de boot. Toen waren ze weg. We zijn heel tevreden. We hebben er ongeveer 20 gezien.

Laughing

Reacties

Reacties

tineLeewens

Hoi Wally,Roos en kids.
Wat een geweldigre dingen maken jullie mee. Wij hebben het op Texel ook heel leuk gehad. Wat een lekker huisje en een leuk park. Het was super harde wind en een stormwaarschuwing. Het ging nog net.Zaterdags was het pachtig weer en zijn we naar het strand geweest. ik ben met mijn scoot-mobiel het strand op gereden. Helaas begaf hij het toen en hebben ze hem met zes man naar boven geduwd.Mart heeft mij en Scoot met de auto opgehaald.
Dat was maar een klein avontuur, maar als ik lees wat jullie meemaken, genieten!!!
Ik wens jullie nog veel van dit soort avonturen.
Mocht ik jullie niet meer mailen voor de feestdagen, dan wens ik jullie alvast geweldige tropische feestdagen
Groetjes 10e

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!